Jag mår illa

Snön vill inte sluta komma, jag får spader på det. Vill inte ha snö, jag hatar snö. Snö var kul och nödvändigt när man var liten och tycke om att leka i den. Nödvändig för skidåkare och så också, men annars kan den försvinna. Räcker med snö i Sälen, Idre, delar av Österrike och Norge och sådana grejor. Jag skiter i småbarnen som vill ha snö, lär er älska sommaren och hata snön. Haha.

För övrigt så mår jag illa och innan det blir värre ska jag gå till sängs. Känns som jag ska spy och jag hoppas för allt i världen att jag inte gör det. Snälla? Annars så längtar jag till fredag då jag ska färga mitt hår. Min mamma är ju "anti-min-dotter-får-färga-håret", så jag får trotsa kvinnan. Jag ska leva med mig själv, om resultatet inte blir enligt min önskning så är det mitt problem och inte hennes. Så hon kan tagga ner lite.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Lou

Ja, trotsa henne! Du är en egen individ ;D

2008-03-04 @ 23:20:26
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0