Konstig dag

Nu har vi samhälle och jag ska inte göra så mycket. Jag skrev precis ut ett papper om Pearl Harbor som jag ska läsa på när jag kommer hem. Så jag kan skriva med mina egna ord liksom.

Annars har dagen blivit helt annorlunda. Dagens schema är Eng, Sv, Lunch, Samhälle och ma. Men istället började morgonen med 40 minuters matte, sen kom några personer och pratade om värderingar och sånt. Nu har vi samhälle och sen slutar vi. Allt det är på grund av att vår svenskalärare är sjuk, men det gör inte mig något. Så efter skolan ska jag se om jag ska hitta på något. Ska i alla fall inte tråka resten av dagen.

Nu måste jag läsa på en aning, börjar redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0