Lugn men stressig

Ja, dagen har varit lugn, men samtidigt stressig. Jag ställde min klocka på fem och där låg jag och vred mig och ville inte gå upp, så det blev klockan sex till sist. Fixade mig och iväg till skolan. Där hade vi Expo i en timme och fyrtio minuter. Sen hade vi föreläsning i aulan av brandmän och det var lite lärorikt men också hemskt med bilder på alla skadade.

Sen var det lunch med chicken mcnuggets. Efter det så blev det ironiskt nog brandlarm och ett riktigt sådant, för det hade börjat brinna på toaletten. Säkert någon som hade satt på, för hur kan annars en toalett börja brinna självmant? Jaja, sen var det dags för musik, där vi spelade piano. Jag suger verkligen på det och det är sant. När halva lektionen hade gått så fick halva klassen skriva recension vilket jag inte var på humör för. Så jag satt och latade mig med Johanna i cafeterian istället.

När musiken var slut så gick jag, Kajsa och Frida ut för att ta bussen, och vad ser vi då? Jo, vi ser snö. SNÖ! Jag blir så deprimerad av denna jävla snön. Det är vårmånad, kan inte vädret fatta det? Vi tog i alla fall bussen till väla där vi fikade så länge att vi knappt hade tid att shoppa. Fick tag på dom där tygskorna från dinsko, fast dock vita då. Sen en svart "bas-kofta" från Gina. Inte den typiska Gina-modellen, men en vanlig modell (ingen bild).
 
image65


Sen satt jag på bussen hem och det tog ungefär 40 minuter, så sjukt tråkigt är det. Var meningen att jag skulle blogga när jag kom hem men det var Andra Avenyn på tv som jag inte får lov att missa. Och nu är jag hungrig som attan så det är bara att gå ner i köket och fixa något. Mamma kommer blir arg eftersom jag äter så sent. Sen måste jag fråga henne om vi borde gå till doktorn, eftersom jag kissar jätteofta varje dag. Typ 4-5 gånger om inte mer. Idag har jag varit upp i 8 gånger och jag tror det blir mer senare, haha. Har inte druckit så mycket ändå. Är rädd att jag har diabetes, jag somnar ju också nästan varenda dag efter skolan. Aj aj aj!

Kommentarer
Postat av: Lou

Fick ni skriva en recension på musiken, om vad då?
Hoppas inte du har diabetes. :O

2008-03-03 @ 21:35:59
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou

Svar: men vad då? ska man bara skriva vad man tyckte om den, bra och dåligt eller?

2008-03-03 @ 22:11:02
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0