Myskvällen är slut

Hemma från Louice nu, det var ju dock en timme sedan typ. Men blogg.se har segat, vilket den gör någon tidpunkt varje dag. Vi kollade i varje fall på någon jävla b-film med Hillary Duff och sedan Criminal Minds, alla fick jättefina namn av mig och Louice. (Britt, Thönt, Flofh och Morthi är bara några av våra exempel) Haha, vi är så sjuka vi.
Mitt godis blev långt ifrån uppätet, så jag får väl se hur länge det tänker vara i påsen. 

Skickade nyss iväg två arbeten till min lärare. Om The Kooks och Scorpions, inte klokt vad jag älskar The Kooks. Om dom kommer till Sverige, eftersom dom släppt nytt album som jag aplängtar på att lyssna på, så ska jag åka och kolla på dom. Luke Pritchard är världens sötaste och han är bara 19 år. IN LOVE <3




Luke Honey, så söööööööt. Jag dör, vill ruffsa hans hår.  

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Jag vill också se dem, även om jag knappt lyssnar på dem :P Men konserter är roligt ;D

2008-03-10 @ 01:19:28
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0