Novellskrivning

Sitter i skolan nu, en aning irriterad. Vill ha lunch. Vi håller på att skriva novell och jag skriver om min just nu, med andra ord. Har väl skrivit en sida och måste skriva lite mer än en till, sen ska jag forsätta handlingen och efter det är jag klar.

Efter skolan idag ska jag hem och bara slöa, ska nog skippa träningen idag. Orkar inte, är så trött och jag är inte alls pepp på det. Så jag ska se om jag ska va med Pauline istället. För det var så jävla längesen och jag vill prata med henne, ha trevligt.

Föresten, det är rätt läskigt. För datorn brevid mig arbetar sjävl, öppnar upp Photoshop och går in på kontrollpanelen och sånt. Datorn är nog kopplad till en annan, men det känns som det sitter ett spöke brevid mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0