Ny bloggdesign

Jag har gjort ny bloggdesign nu, som ni ser. Men jag är inte så jättenöjd med den, fast behövde förändringar. Stör mig på den jäkla menyn, den är så ful. Ska se om jag kan få kläm på det senare.


för er som inte kan se,
såhär ser min blogg
ut med rätta teckensnitt.


Annars så sitter jag här just nu och svettas som fan. Ville till Willys, men det blir nog inte så eftersom jag är ute i dålig tid. Ville också se film med någon efter Willysbesöket, men icke. Jag har haft enormt tråkigt idag och det kan nästan få mig att böla. Har verkligen inte gjort något effektivt, bara degat och tråkat. Hatar lördagar och söndagar, för jag har aldrig något att göra. Kanske någon helg som man kan hitta på något, men det är inte ofta det.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fint det blev :)

2008-03-02 @ 21:03:21
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lou

jag ser inte texten i inläggen, vilket typsnitt? :)

2008-03-02 @ 22:25:16
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, det blevveerkligen snyggt !! Syndatt du inte ville gå med oss till willys men eftersom du inte skulle med så pallade jag inte heller :P Kanske kan se en film nästa vecka eller något?

2008-03-03 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0