Ny månad, nya tag

Ny månad och ny årstid, så jag tänkte ändra mina rubriker. Det är rätt tråkigt att bara ha datum, det fångar inga läsare direkt. Ska bli skönt med vårmånad nu, hoppas värmen kommer snart.

Det blir sent bloggande idag, har inte haft lust nu under dagen. Men iallafall så blev gårdagen rätt lyckad, även om tre stycken inte kom in på Retro. Musiken kunde varit bättre, så vi tog en båt tidigare hem så jag var hemma redan klockan tre, men somnade nog vid fyratiden.

Så jag kom upp klockan tolv idag och fixade mig på en timme eftersom jag kände mig äcklig. Sen åt jag med mamma och efter det skulle vi till city gross och handla lite mat till kvällen. Sen när jag kom hem blev det slöande fram tills det var matdags med räkor, någon paj, sallad och vitlöksbröd. Klockan åtta kollade jag på melodifestivalen och Charlotte's låt var nog bäst enligt mig, även om den inte var direkt bra.

Nu kollar jag på om en pojke och jag är jävligt kissig, men orkar inte gå på toa så det får vänta minnsann.

Kommentarer
Postat av: Lou

Om en pojke är så bra :D

2008-03-02 @ 00:06:23
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0