Oväder

Det snöar röven av oss alla därute. Jag som hatar snö, till och med på vintern. Så väljer den att komma i mars? Bra planerat snöhelvete. ARGH! Jag vill ha sommar och sol nu, nu, nu.

För övrigt är jag hemkommen från Angee, där jag spenderade dagen efter skolan. Jag sa att jag skulle diska till henne och det gjorde jag också medan hon gjorde nudles på spisen, sen blev gottit. Åt det och kollade på tv och sen var vi allmänt barnsliga. Men det fett skoj att vara det, men Angee måste tro att jag är helt koko i huvudet.

Dom har gjort om på bilddagboken också, just nu suger det apröv. Men jag antar att man vänjer sig. Jag försöker för övrigt också trycka in ett 3mm töjningssmycke i mitt öra, går väl inte så bra. Men det är så pass inne att det inte kommer ramla av. Ska trycka och pressa snart igen, när mitt öra vilat.

Om sisådär 10 minuter ska jag ut i kylan igen och braja medan jag tar mina hundar på en blöt promenad i den blekvita snön. Poesi? Haha, noway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0