Seg dag

Idag vaknade jag klockan kvart över tolv och åt när jag gick upp. Sen skulle jag städa och det är såklart att jag drar ut det så det tar hela dagen, så blir mina föräldrar fett förbannade och jag börjar böla för dom ska beskriva (iaf pappa) i varje detalj hur misslyckad jag är. Det är så jobbigt, men jag överlever sålänge jag får komma härifrån då och då.

Ikväll ska jag inte göra något tror jag. Jag är sjukt sugen på att festa och bli packad som en fet gris. Imorgon så ska jag kanske till Klippan och sova hos My, då blir det drickande. Sen ska vi väl till Ekebo, annars vill jag ragga upp en annan fest. Måste festa till helgen, vill inte sitta hemma eller sitta bland ett gäng vuxna som sitter och pratar om sina projekt. No thanku!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0