Sjuk

Egentligen borde jag inte sitta här, borde vila mig.

Jag gick alltså och lade mig ganska tidigt igår eftersom jag mådde illa och jag trodde det skulle gå över. Istället blev det mycket värre, för klockan halv två på natten vaknar jag och måste spy. Hinner jag gå till toaletten? Nej, utan rakt där på mitt rum så spyr jag. Inte lite heller och jag misstänker att det är en smörgås som gjorde det. Jag börjar böla för jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag är ju tvungen att torka upp. Jag var klar att hoppa isäng igen klockan halv fem efter en städning med svag kropp och många kräkpauser. Även om jag inte hade kvar något i kroppen så bara fortsatte jag, säkert 10 gånger och jag överdriver inte. Jag kunde inte ens få i mig vatten utan att jag 3 minuter senare var tvungen att spy. Jag vet, mitt inlägg är kanske lite äckligt, men men... Måste man klaga så måste man.

Jag har inte ätit sen igårkväll klockan nio och har inte alls någon lust till det. Men mor är iväg och handlar blåbärssoppa, skorpor och cola. Men jag vill inte äta, har inte någon ork för att spy om jag skulle göra det.

Nu ska jag upp och lägga mig i sängen och kanske kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Usch, stackare! Vila på du, så du blir frisk. :)

2008-03-05 @ 15:24:40
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Linda

Krya på dig gumman !!!

2008-03-05 @ 20:21:27
URL: http://bloondiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0