Slappe kvällen

Hemkommen från Natalie nu, inget speciellt hände. Vi stack till  Willywonkan klockan 8 och sen när vi kom hem satt vi och kollade på bloggar, bilder och videoklipp. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att ta upp min chipspåse ur papperkorgen, haha, men den är nytömd så det ligger bara en chipspåse där i. Kanske en baktanke när jag slängde den. Nej, men ska nog kolla lite på tv hade jag tänkt.

Imorgon ska jag upp vid halv tolv, sen ska jag ut och springa en runda med My. Efter det blir det stan med My och Natalie en stund. Ska precis hinna hämta ut min lön och köpa en partyklänning till kvällen. Nya strumpbyxor också eftersom dom dumpades på bussen i söndags, haha. Klockan fyra kommer förhoppnigsvis Angee och vid sex kommer Lou. Halv nio ska vi vara hos Hanna innan det drar vidare till någon okänd festprisse på Tågaborg.

Nighty night. (blir nog fler inlägg)

*rotar upp chipspåsen*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godnatt! :) ♥

2008-03-26 @ 01:56:04
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0