Solen skiner

Vi fick sluta tidigare idag som jag kanske nämde, så det var hem med bussen efter att vi hade ätit. Solen lyser här utanför mitt fönster och det är mysigt, men trivs bra med att sitta inne, för det är ändå kallt ute. Zeke sitter och ylar där nere, så jag ska bara ner och få tyst på honom. Sådärja, nu är han tyst. Vet inte vad det är med honom, men det måste väl vara någon tik som löper eller något, han är kåtbock.

Nu ska jag bara slappa ett tag, sen ska jag sätta igång och plugga i kanske en och en halv timme eller något. Inte mer, för då blir man bara trött och irriterad. Jag är sugen på godis, men det har vi ju inte hemma. Ska se om det finns något annat man kan gnaga på.

image74

Solen skiner som sagt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0