Sova, plugga, träna & tvkväll

Jag råkade bli sjukt trött när jag satte mig och kollade på tv, så jag har sovit från ca 15.00 till 17.00. Okej, jag har inte sovit, för jag har varit medveten vad som hänt omkring mig och hört tvn. Jag vilade mer kanske, hihi.
Klockan sju är det träning som gäller, men jag tänker åka härifrån lite tidigare eftersom jag ska inom Netto och köpa något jag kan äta ikväll efter träningen. Är sugen på Risi Frutti, så det kanske blir det. Jag ska också kolla på I huvudet på Gynning och Andra Avenyn ikväll.

Men nu ska jag sätta igång med matten ett tag och jag måste också kolla på mailen och se om vi har sovmorgon imorgon eller inte, men jag hoppas som fan. Det betyder att jag kan vara uppe länge och ändå få en relativt bra sovtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0