Sovmorgon

Vaknade klockan sex idag och sprang direkt till datorn för att se om jag fått mail av vår sv/eng-lärare angående vår sovmorgon. Det hade jag, tur att jag kollade för vi har nämligen sovmorgon till klockan tio i elva. Så jag gick tillbaka till sänge, ställde alarmklockan på åtta och somnade om. Sen vaknade jag då klockan åtta, men gick inte upp förräns halv nio. Jag satte igång och sminka mig och nu sitter jag här, har dock en dålig "ansikts"dag. Lite svullen, men det lägger sig nog under dagen.

Nu ska jag ta på mig, ner och fixa håret och sen äta. Har jag tid över ska jag prova att bränna en skiva, för hemladdningen på Buffy, säsong 2 är klar. Men man kan inte se den på datorn, man måste bärnna först (?), Någon som varit med om samma sak och vet om det funkar eller inte?

Hoppas alla har sovit sött som jag sa att ni skulle igår? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0