S/S Svea

Nu är jag hemma från S/S Svea där vi firade pappas 50-års dag. Åt toast, oxfilé och kladdekaka för att sammafatta alla tre rätter. Det var väl smarrigt.

Innan jag åkte dit så var jag ute med Olivia och fotade, så dom bilderna åker in på bilddagboken senare ikväll. Ska ta några bilder till nu, när jag är påklädd i min nya klänning.

Jag har även bestämt mig för att jag tänker inte göra om mitt rum. För vi ska ändå flytta inom kanske 2 år? Då känns det inte lönt, så tar hellre pengarna. Vet inte hur mycket jag kommer få. Men får både för min 16-årsdag och julafton, så det blir nog 1000 eller något snäpp högre förhoppningsvis. Så när jag mår slutet på mars-månad är jag rikare än vad jag någonsin varit. Kommer typ ha 4500 kr. Blir förvånad upp över öronen! :O

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar : HERREGUD MATILDA.. killen hade jag glömt, hahaha vi får hoppas han också har gjort det hahah

2008-03-16 @ 20:35:48
URL: http://nosslopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0