Stressig dag som ini

Idag vaknade jag klockan tjugo över elva och slöar fram till tjugo över tolv då mamma tvingar mig att gå ut med hunden, ja, för den andra vovven är iväg och kastreras. Putten <3

Så jag for ut med hundjävlen i slask och massa annats gott. Nu är jag hemma och ska strax in i duschen och sminka mig. Städa undan lite snabbt på rummet också, sen ska jag åka till stan som sagt. Hoppas kön inte är lång på banken dock.

Klockan halv fem kommer kanske Angee till knutan, det får vi se. Men när jag kommer hem ska jag förbättra mitt smink och kläderna till kvällen. Sen måste jag packa till Göteborg imorgon. SEN är jag fri att ha kul och festa lite. Imorgon börjar stresset igen med tågtider som ska passas och sådan.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

otack. :)

2008-03-26 @ 15:15:13
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0