Superduper dagen

Ja, det kan man nästan döpa denna dagen till. För ni vet ju redan att jag hade en fet sovmorgon. Men det blev kaos med bussen. Jag gick ut och så kom det värsta regnskuren just då. Men jag sprang på, för bussen kom körandes mot mig. Chauffören såg garanterat att jag sprang för att hinna med den, men fittan körde förbi. Så in sprang jag och ringde till Louice som hade ringt min mobil, hoppades på att hon skulle åka med sin farfar. Men inte, hon ville mig något annat. Så jag gick ut och tvåan kom tre minuter tidigare. Sen på GA fick jag ta åttan som bara gick till Rosengården Ö och därifrån gick jag, otroligt nog kom jag bara fem minuter för sent.

Det var matte och det var en bra lektion för jag kände att genomgången på diagnosen gjorde att jag fattade ekvationer bättre. Så det blir mindre plugg för mig idag. Sen trodde jag att vi skulle ha datorkunskap, men det blev inställt. Så vi hade bara matte idag, yeah. Så jag, Louice och Kim åkte till väla och vi provade en massa snyggekläder och jag hittade en klänning som jag ska köpa denna veckan. Ska lägga in bilder såfort jag får dom av Kim.

Efter en dryg halvtimmes resa med bussen så sitter jag här nu och ska snart plugga till matteprovet imorgon. Lägger högst en timme på det, orkar inte mer seriöst. Pluggade 40 minuter igår och hann bara med några få tal, det stör mig. Klockan åtta ikväll är det träning och jag längtar, åt på McDonalds idag, men inte hela BigMc:en så det är ju lite tur. Men jag får inte lov att äta förräns efter träningen, för har man gått ner tre kilo så måste man ju hålla sig. Men jag vill gå ner ytterligare 3-5 kg. Ska leva på blåbärssoppa, det fick mig att gå ner. Så mamma måste köpa hem en massa med det. Nyponsoppa också, men ska absolut försöka sluta med mackorna. Äter alldeles för mycket mackor, men det är ju fullkorn.

Nu ska jag avsluta här, skrivfingrarna var igång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0