Tiden går fort

Det känns som det är precis som jag vaknade, men jag vaknade klockan tolv och gick upp tjugo över. Tiden går så himla snabbt alltså, för några dagar sedan var den seg som attan och idag går den i ljusets hastighet känns det som. Jag har iallafall gjort mig i ordning och det måste ni ge mig credits för. Annars brukar jag sitta och mögla i mitt rum och inte göra något. Men det är likadant nu, utan möglet.

Jag sitter bara här och lyssnar på radio, varför vet jag inte. Eftersom musiken suger, men men...
Anledningen till att jag gjorde mig i ordning är egentligen för jag trodde att mina föräldrars kompisar skulle komma och mamma sa att jag skulle sitta barnvakt och deras döttrar då. Men dom kommer imorgon, eftersom halva familjen varit sjuk och vi ska vara friska som nötkärnor innan vi ta emot större besök, haha.

Ikväll har jag inga som helst planer, men det ser ut som en vanlig helg då. Men på något sätt känner jag mig stressad och irriterad över något ändå. Jag vet inte alls varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0