Torsdag var OK

Idag vaknade jag klockan sex och det var inte nådigt, men nu ska jag bara stå ut en vecka till så är skolan över. Vi hade en extra kort expolektion idag, fick sluta en timme och tjugo minuter tidigare. Jag gjorde om mina förpackning och det var nog bra för mitt betyg, lite finputsning på mitt skyltfönster sen är jag klar.

Sen var det lunch och till Rosengården och efter det engelska med vikare och det var inte så nödvändigt efter lite gjordes. Efter den lektionen så hade vi vårt "efterlängtade" matteprov, det var jäkligt jobbigt. Tror jag kommer få typ G men med tur kanske VG. Hoppas!

När skolan var över åkte jag och Louice till stan där jag handlade min klänning och tre billiga t-shirtar till träning och idrotten i skolan. Väl hemma gjorde vi te och varma mackor, nu sitter vi här båda två lite svullna i magen, Haha!
Nej, hejdå!

Ps. Min rygg gör ont som en gammal tants rygghelvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0