Tråkmåktest

Namn - Matilda Annie Persson
Kön - Kvinna
Födelsedag - Oktober, 1991 (16 år)
Hemstad - Helsingborg
Ögonfärg - Gröna
Hårfärg - Brunt
Längd - 180 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Jag är klumpig och glömsk
Stjärntecken - Skorpion
Skostorlek - 39-40
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor idag - Vita tygskor, kallt!
Svagheter - Ingen aning.
Rädslor - Någon nära dör
Mål för året - Har inget stort mål, sätter upp små längs vägen
Mest använda fras på msn - Okej, aha :P
Det första du tänker på när du vaknar - Hur mycket är klockan?
Bästa kännetecken - Lång, tror jag?
Mest saknade minnet - Finns många

Favorit;
Färg - Har många
Mat - Olika
Sport - Gillar inte sport alls
Djur - Hundar
Glass - Vaniljglass med kolasås
Affär - H&M
Sallad - Grönsallad med dressing
Skådespelare - Dan, Em och Rup
Låt - Lover come back to me
Nummer - 9
Årstid - Sommar
Parfym - DKNY Be Delicious
Kroppsdel på motsatta könet - Vet inte?

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Ingen som helst aning
Hur vill du dö - Så jag inte känner det
Vem av dina vänner är mest lik dig - Louice
Vem är mest högljudd - Hm, många. Jag är lätt en bland dem
Vem får dig mest att skratta - Typ alla mina vänder, men jag har lättare för skratt med Louice
Vem har du känt längst - Pauline
Vem är blygast - Ronja? Haha, hon sa det
När grät du mest - April förra året
Bästa känslan - Lycka
Värsta känslan - Att inte veta vad som händer
Vart vill du bo i framtiden - London eller LA
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -
Hur länge tror du att du kommer leva - 80-90 kanske

Har du någonsin;
Varit kär - Jadå
Moonat nån - Va?
Blivit dissad - Beror på i vilket sammanhang
Rymt hemifrån - Haha, nej
Föreställt dig ditt ragg naken - Klart
Sovit utomhus - Tror det
Gråtit i skolan - Jo
Velat bli modell - Nej
Varit otrogen - Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha, verkligen!
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Ohja!
Varit på scen - Jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0