Trött

Jag sitter här och dricker min avslagna cola och är allmänt tråkig av mig. Idag har jag lyckats få i mig mackor i alla fall och det är jag tacksam för. Jag mår relativt bra nu, har dock svårt för att andas emellanåt. Nu har min pappa också blivit smittad och jag lovar att hela familjen kommer bli det. Men imorgon ska jag till skolan och jag hoppas jag får göra mitt novellprov då. Sen när jag kommer hem måste jag städa och eftersom jag har varit sjuk ska mitt rum få en extra städning och jag måste nog tvätta mina kläder. Sen ska jag bege mig mot Angee där mitt hår ska färgas, men hur vet jag inte längre. Har blivit skeptisk på det röda håret med svart underhår, det känns liksom inte riktigt Matilda. Jag kör nog på enfärgat.

Sen en annan sak som har "slagit" mig är att min fantasi ligger på så mycket minus så det finns inte. Allt skolarbete blir dubbelt så jobbigt utan en gnutta fantasi, speciellt novellen vi ska skriva. Jag är väldigt skoltrött nu också, det känns inte som om jag fått vila någonting. Jag jobbade jullovet och sen fick jag jobba sportlovet också, så nu på påsklovet måste jag verkligen vila ut. Det kommer bli en vecka som spenderas med min kusin, hon kommer hit en runda sen hänger jag med henne upp till Göteborg och shoppar förmodligen med min nyuttagna lön.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Uh, det där verkar smitta som fan. Seriöst, jag är sjukt rädd :(

2008-03-06 @ 22:03:40
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Svar: åh, men jag är ändå rädd för du vet hur lätt jag blir smittad. :O
haha ja, jag slängde en kyckling i väggen. så fult att jag inte har berättat det. ;P

2008-03-06 @ 22:29:37
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0