Back on Track

Jaha, nu har bloggen varit nere ett tag, eller jag hade lösenord på den eftersom jag ville ha den för mig själv ett tag. Jag ska försöka vara lite duktigare på att skriva, men vissa dagar är bara lusten inte alls på topp.

Igår var jag först i skolan och gjorde prov i samhälle, det gick ganska bra. Sen följde jag med Louice och Frida i stan, det är nästan totyr när man inte har pengar att gå runder i stan. Man hittar bara snygga kläder när man inte har pengar känns det som, sen när man har är man så snål. Ja, sen när jag kom hem satt jag vid datorn och kollade Doogie Howser MD, haha. Det är med Neil Patrick Harris som 16-åring, kul. Efter det så cyklade jag, Danne och My till Willys och handlade lite. Sen cyklade vi vidare ner till Ramlösa Parken och hade kul i några timmar. Det var skitläskigt, jag såg en fladdermus där. Det är första gången i mitt liv, fy vad äckligt det var. Även om den bara var liten.

Jag vaknade för lite mer än en timme sedan, så jag ska snart fixa något att äta. Sen ikväll blir det gröningen med en massa kompisar och de ska bli kul. Snart slipttras man från klassen, det känns för jävligt rent ut sagt. Okej, man vill ju gärna slippa Daniel och Kristoffer för dom är bara äckliga. Jag får hoppas att dom inte läser min blogg, haha, men det tror jag ju inte dom gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0