Död helg

I fredags blev det en sen övertalning av Linda som bad mig komma till hennes fest. Jag kom dit och det var väldans trevligt, mer orkar jag inte säga.

Jag sov till klockan 12 igår typ, sen fixade jag mig. Efter det åkte jag och mamma till Pålsjö med hundarna och gick en runda, sen åt vi våfflor. På vägen hem köpte jag godis och åt det senare på kvällen. Slappade hela kvällen igår, folk ville att jag skulle komma till Olivia, men jag orkade seriöst inte.

Idag var dagen slappare än igår, har inte gjort något vettigt. Tänkte plugga, men får se.. än är dagen inte slut. Kollar för tillfället på Förhäxad, sådär lagom barnsligt.

Imorgon är det Ven med klassen, skönt att man bara kan cykla dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0