En dag

Igår så var jag med Angee, vi fulade oss med inköp av brädor och hennes pappa snickarbyxor, hehe. Så hade vi en trevlig kväll och Angee sov hemma hos mig. Imorse när vi satt och åt frukost så fick vi en ljus framtid i att bli fågelskådare, haha, det ska jag bli i framtiden. Jag ska ut i ett par blåa snickarbyxor och skåda fåglar, helst vitvingade trutar, mmjah. Nåväl, sen så tog jag mig på hjul till knutan och mötte Johanna, vi var på stranden och solade oss, fick lite färg faktiskt. Också läst vi våra flugböcker, jag hann läsa nästan 40 sidor på sammanlagt mindre än en timme, yeah. Men Johanna läste fler sidor, typ 80 va?

Ja, sen åkte jag hem och åt grillat med familjen. Efter det bedrog jag mig för att träffa Johanna, Ronja och Jan. Vi softade och snackade, sen så träffade vi Alex och hans kompisar vid grytan. Imorgon så ska jag få va med min Pauline och gud vad vi ska prata då, har inte träffat eller pratat med henne på 3 veckor tror jag, usch. Skolan tar upp livet, liite, not.

Nu ska jag ligga i sängen och äta dillchip, gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha krydd jag var igår! Och idag låg jag i solen och pluggade samhälle!

tack för gårdagen det var himla kul :D

2008-06-01 @ 18:41:56
Postat av: Lou

Jag älskar dig! <3

Saknar dig som fan, det känns som vi inte har setts på evigheter av någon anledning.

2008-06-02 @ 21:25:48
Postat av: Lou

ÅHÅÅÅ, London gullet!

VI SKA ÄGA LONDON SÅ HÅRT. <33

2008-06-03 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0