Evigt plugg

Nu har jag kommit till sida 80 i den jävla boken, The Lovely Bones, men jag läser inte den på engelska dock. Om jag ska hinna allt i tid så får jag läsa den på svenska istället. Så nu ska jag alltså läsa ytterligare 220 sidor i den boken typ, sen 120 sidor i den andra boken. Jag har redan räknat med att jag inte kommer få någon sömn inatt, så det kommer bli en jobbig kväll och natt. Ska även skriva ett reportage om något som har med sagor och myter att göra.

Jag har alltså fem saker att göra tills imorgon, läsa ut två böcker, skriva ett reportage, ha redovisning om Kanada och göra prov i Word. Så jag bör avsluta här nu...


Kommentarer
Postat av: Lou

Usch, lycka till!

Jag ska också läsa den jävla boken nu! :(

2008-05-27 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0