Lite lättare

Allt känns aningen bättre idag, mitt reportage är färdigskrivet och boken är snart utläst. Jag har även fått till måndag på mitt att prata om Flugornas Herre med Anna. Idag har två saker blivit avklarade: Wordprovet och reportaget. En sak till som är bra är att det har börjat rulla igång lite med brädorna där ute och jag har hittat ett ställe där vi tänker köpa brädor. Vi behöver bara ta stadsbussen dit och så.

Nu hade jag tänkt kolla på vänner innan jag fortsätter att läsa. Jag och Louice skulle ju egentligen suttit värdinnor på prov idag om man säger så, men vår "handledare" var sjuk, vilket ändå var bra eftersom tiden behövs till plugg. Så hejdå på er.. eller en sak till. Vill bara säga att jag faktiskt älskar skolan och mina kompisar där, eftersom där kan man skratta och ha kul... Liksom hoppa in i en annan värld för ett tag. Är rädd att sommarlovet kommer bli jobbigt när jag inte kommer att skratta så som jag gör i skolan varje dag, det är lite som en drog.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vi ska se till att vi har det roligt på sommarlovet! :D

2008-05-28 @ 20:10:49
Postat av: Johanna

Nej matilda vi har fortfarande varandra.. och gröningen finns där.. vi är ju redan besatta av den ;) <3

2008-05-28 @ 23:15:38
Postat av: angee

sommarn kommer bli sjuktkul, tiltan!

vi får se till att vi träffas och så :D

och i helgen blir vi snickare ju vafasen! :D vi kommer ha sexiga byggarkläder på oss och spruta vatten på vara vita linnen ;)) grr

2008-05-28 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0