Min dag

Nu när jag kickat igång blogg-bollen känner jag mig lite seg för att skriva, nästan lika seg som min hemladdning på en film. Den ligger på 81,6% och det har tagit den ungefär 2 dagar att ta sig dit, men det är värt besväret.

Skolan idag har varit helt okej. Började med engelska där jag förhördes på muntliga nationella tillsammans med en viss Daniel, men som tur är så fick jag MVG och det är jag glad över. På svenskan trodde jag att vi skulle börja förhöras på boken också, men så blev det inte. Matten var slö idag, eftersom vi har ett kapitel som vi inte kommer ha prov på. Jag fick också sluta en timme tidigare eftersom jag blev klar med mina uppgifter i word, så ja.. det är sammanfattningen av min skoldag.

Sen kom jag hem och slöade ett litet tag innan jag tog mig till Willys där jag mötte Olivia. Vi köpte oss lite mat och sådant, sen gick vi till parken och satte oss på en filt och hade picknick i sådär två timmar typ. När jag kom hem så hann jag bara kolla lite på tv innan jag däckade och vaknade tjugo i tio, jag och mina sovvanor, dom är inte bra.

Imorgon ska jag komma till skolan klockan tio och så ska jag och Louise kolla upp boende i London, sen måste jag sitta där tills vi börjar och göra nada, känns pissigt. Kanske hittar någon att hänga med, haha.

Kommentarer
Postat av: Lou

HAHAHA, ueh. Med Daniel. Nice shit.

2008-05-15 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0