Soft dag

Idag blev det en väldigt kort dag i skolan. Jag hade ställt klockan på halv 7, för att hinna läsa ut min bok. Jag vaknade klockan halv 10, men lyckades med att läsa ut boken 10 minuter innan bussen gick. Så jag tog alltså bussen och mötte några kompisar i skolan som också skulle förhöras på böckerna. Jag förhördes med Frida och Louice och till min stora förvåning fick jag MVG, det blev jag glad över. Nu är det endast två grejor kvar för mig att göra, redovisning och förhör om en annan bok sen har jag inget mer att göra. Jag märker också att denna bloggen innehåller mycket skolsnack och sånt, kan bero på att livet i princip bara består av skola just nu.

Snart ska jag sätta igång med städningen och sen ska jag träna lite grann på redovisningen. Imorgon blir det brännboll på idrotten vet jag... På tisdag ska alla MP-klasser mötas i brännboll.. Jag vet inte vad som flög i mig men jag anmälde i alla fall mig till att vara med och tävla, haha... ganska så cheesy.

Det är väldigt många som är på Siesta just nu, det är sjukt vad många dom är. Hade velat dit om jag hade haft pengar så det blev över, musiken där är inte min smak direkt men hade inte tackat nej till att ha kul och träffa nytt folk. Jag vill så jävla mycket till Arvika och kolla på The Kooks som spelar, men jag jobbar min sista vecka då och det är något jag vill dö för. Fan liksom, har velat se dom live i två år nu och när jag tror chansen är där.. så är den inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0