Sur som en citron

Jag är så förbannat sur nu så det finns inte. Boken går jävligt trögt även om jag läser så snabbt jag kan, är nu på sida 130 av 300 sidor, siffrorna får mig att rysa. Inatt kommer jag inte kunna sova vilket kommer göra mig så jävla mycket surare imrogon. Jag har dom fem sakerna att göra imorgon, jag ska även sitta värdinna i X antal timmar på kvällen och hur bra kommer nu det gå? Sen har jag brädorna kvar att fixa på bordet vilket måste göras innan skolavslutning på ett eller annat sätt, jag är sur för jag är den enda som engagerar mig i det. Det kommer sluta med att det är jag som får sticka iväg och handla dom brädorna, det blir jag som står i trädgården och sliter för att få dom på plats, det blir jag som får lägga ut pengar för brädorna och framförallt så är det jag som får höra mamma och pappas tjat om detta. Det är även jag som får lida, eftersom jag inte får mina pengar förräns det är fixat och då betyder det att jag inte kan komma till Kim nästa vecka, vilket betyder att jag blir om möjligt ännu surare än vad jag är nu. Snälla, någon, hjälp mig förfan innan jag spricker. Jag orkar inte detta, inte just nu, kanske om jag hade mått lite bättre än vad jag gör. Inte nog med det så är det kryp på mitt rum som inte vill flyga ut, har försökt fånga dom men det går inte. Alla får vara beredd på en sur Matilda imorgon i skolan, kommer inte bli glad förrän allt i skolan är över och förräns det med brädorna är fixade. Jag är inte ett jävla snille med överengeri som klarar av att göra allt på några dagar, funderar på att gå och dö, vore det enklaste sättet att lösa alla problem.

Kommentarer
Postat av: angee

EY, tiltan. vi fixar detta! bara det att vi inte borde tänka på brädorna JUST NU, när vi båda har jättemkt att göra. jag struntar i ifall dom andra är med elr inte, bara dom ger oss sin del utav pengarna. sen kan du och jag ha det mysigt med era nya brädor. vi fixar detta, men inte just NU. men du ska kunna komma till Åstorp, mkey?

2008-05-28 @ 07:41:03
URL: http://angeebanan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Att du ska dö kan du bara fetglömma..

helt totalt.. ! <3

2008-05-28 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0