Daniel & Emma: Vuxna

 08022015.jpg


 

Ni ser väl vilka dessa skönheter är? Jo, Daniel Radcliffe och Emma Watson, kanske mer kända som Harry Potter och Hermione Granger. Det tar död på mig varenda gång, jag tycker att de växer för fort. Jag har ju följt dom sen jag var 10 och dom var 11 och 12. Nu är det alltså 7 år sen första Harry Potter-filmen kom ut och dom har blivit vuxna (Rupert likaså, som är 20 år). Själv tycker man att man inte växt något med dom har växt och blivit sånna jävla snyggingar, vuxna typ. Bilden på Daniel är från Details Magazine och numret kommer ut i Oktober, då även en massa bilder tillhörande numret kommer, längtar! Bilden från Emma är från Italian Vogue, numret  kom ut för ungefär en vecka sen, och snygg är hon. Finns mer bilder från hennes photoshoot att se här. (Jo, jag vet att jag snodde bakgrunden från hennes hemsida, noughty, men ska bara ha den ett par dagar till)

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

så snygg emma är. ;)

bilden på daniel kan jag ej se.

2008-09-02 @ 21:56:50
URL: http://louicen.blogg.se/
Postat av: Niklas Borg i din klass

Jag älskar din blogg

2008-09-03 @ 13:48:16
Postat av: Ulla din lärare

jag gillar den också starkt, du skulle kunna ha lite mer animeringar i den

2008-09-03 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0