Brandlarm x 3

Vilken sjuk dag det har varit idag. Det var helt vanligt fram till matten vid ett tiden, då brandlarmet går efter halv lektionen. Vi springer ut, ni vet hela proceduren. Men vi får det inte lugnt, nej nej, utan under nästkommande timme så kommer det två brandlarm till. Det var någon jävel som tyckte det var kul att elda toaletterna, så letionerna ställdes in för dagen vilket innebar att vi vann tjugo minuter på det och fick stå i en skitlång busskö. Det luktade bränt plast på hela skolan, och jag som har hosta har nu ännu mer. Svullen hals så jag knappt kan andas, hostar nästan upp magsäcken känns det som också. Jag får se om det lugnat sig till sex-tiden när jag ska iväg till träningen, annars är jag bara med på funktionell styrka. Ska nog ner och göra te nu, kommer kännas fint i min luftstrupe, hehe.

Kommentarer
Postat av: janni

dem sa det högt i högtalaren enligt vissa personer så i guess so

2008-09-04 @ 21:13:10
URL: http://soundtrack.webblogg.se/
Postat av: Lia

ehm hej min msn dampar

men du kan komma vid 12 :) puss dröm sött

2008-09-04 @ 21:49:54
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0