ELLE Magazine

Orientering idag, i Pålsjö som sagt. Nej, det var inte kul att springa runt i en massa snår och leta kontroller som bestod av 30 cm långa pinnar. Vi tog 12 kontroller av 30, bra jobbat tycker jag. Hade räknat med och ta noll stycken. Jag och Emma hittade en massa små grodor hela tiden. Det enda alla i vår grupp tänkte på var mat, så vi stack till Donken efter allt skit och jag tog BigMac, hihi. Men jag hade inte ätit frukost och klockan var ett.

Sen gick jag in på pressbyrån och handlade ELLE, det var pressat pris så kostade 49 kr. Mitt exemplar är lite manglat, men jag lever med det. Ska snart lägga mig på sängen och njuta av det och sen dyka in i deprissioner om att jag inte kan få allt jag vill ha i tidningen, det är det värsta. Efter det ska jag läsa i HPTDH.

Mary Kate Olsen Elle magazine Septemeber cover

Tildyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0