God Kväll

Detta är första gången idag som jag sätter mig framför datorn och tar det lugnt, eller nästan, det är paus i en film på trean. Annars har jag bara suttit fem minuter här idag. Direkt när jag kom hem, så städade jag undan på mitt rum och det känns skönt nu, sen målade jag mina naglar, duschade och åt. Efter det kollade jag på premiären av idol, ny jury nu ju. Det verkar bättre med dom, eftersom dom jobbar mer globalt och vinnaren i idol kommer antagligen få jobba mer utomlands. Men det var ingen kul filur som gjorde bort sig totalt, inte än. Kanske när dom kommer till skåningarna, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på den filmen, sen ska jag ut med hundarna. När jag kommer hem ska jag läsa igenom psykologin, eller också gör jag det i bussen imorgon, tror jag nog. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0