Gomorgon

Jag har faktikst tagit det ganska lugnt nu på morgonen, eftersom pappa ska köra mig till skolan om en kvart. Men jag fick lite panik, kollade inte efter ordentligt, trodde vi hade orientering i Pålsjö idag. Så jag ringde Johanna, men det var ju inte förräns nästa vecka. Så går det när man inte är uppmärksam på veckorna.

Åh fy, måste berätta en äcklig grej jag såg på outsiders igår. Det var en kille som satt krokar i ryggen och benen, sen skulle han hissas 60 meter upp i luften medans han satt skräddare. Asså tänk att lyftas 60 meter upp i luften, med krokar som sitter fast i skinnet. Det var äckligt som fan att se på, men han slog iallafall rekord.

Nu ska jag läsa några bloggar sen ska jag åka till skolan, hoppas folk har sovit gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0