Hemma

Ja, det var väl inte otippat att jag är hemma idag. Forfarande 39 graders feber, men det var knappt att jag vågar säga det i samma rum som pappa, för han tror aldrig på mig när jag är sjuk. Idag lät det "Du har hållt den under lampan va? Om du hade haft 39 graders feber så hade du varit död", i hans jävla ironiska röst. Jag vet inte varför, men han är så taskig. Han fick mig att böla, så jo, man tackar 1000 gånger om, eller inte. Mamma sa till honom och fick till och med tvinga honom att ringa och sjukanmäla mig. Det är samma visa varje gång jag är sjuk och jag hatar min pappa för det.

Nu ska jag dricka mitt te med honung i, somna om en stund. Sen ska jag vid tolv-tiden till Natalie och hämta ett rouge, hoppas det är där.

Kommentarer
Postat av: Lia

ush gumman

krya på dig! :) <3

2008-09-05 @ 07:48:59
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: LOUICEN . the blog of

ÖH.

Cp-pappppppa. :S

Är du bättre nu, darling? <3

2008-09-07 @ 20:37:50
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0