Lite jobb

Skolan idag har varit seg som en snigel enligt mig. Haft lock för örat sen igår och det har inte försvunnit, kommer säkert sitta där flera dagar. Vi kom igång med redigeringen av reportaget, vi har iallafall valt klipp och sånt. Efter maten kände jag mig kass, ont i magen och sånt. Så jag genomled svenska med magont och snuva. Men matten orkade jag inte, så jag bad Morten sjukanmäla mig där.

När jag kom hem gick magontet över med ett toabesök, ni vet hur det är, haha. Sen efter en timme stack jag till Turn och skulle jobba, men det blev visst en dubbelbokning. Så vi var fem värdinnor tills klockan slog sex, då gick jag och Louice hem. Nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen, peela ansiktet och rengöra det. Sen blir det kanske något litet att äta och sen ska jag läsa.



Tildyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0