Mår bättre

Jag somnade gott innan, sov tills halv tolv. När jag vaknade så kände jag mig lite bättre. Vid tolv stack jag till Natalie för att hämta det däringa solpudret till mammsimums, hittade det så slipper mammas tjat. Sen kom jag hem och kollade på Ellen DeGeneres, min favorit-talkshow, hon är fett rolig.

Sen kom mamma hem med jordgubbs-te till mig, tryckte i mig mackor och drack te. Jag har nästan aldrig någon matlust när jag känner mig kass, innan jag åt dom mackorna hade jag inte ätit sen fyra-tiden igår. Hade inte ätit på närmare 24 timmar då alltså. Nu måste jag sätta igång och städa, men jag orkar inte. Jag ska iallafall inta dammsuga idag, det är ju skönt. Sen tror jag nog att jag klarar av Göteborg imorgon.



Tråkig och grå är jag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0