Natti natt

Kom hem från Göteborg för kanske en halvtimme sedan, var trött hela vägen hem och jag satt bara och lyssnade på musik typ. Vi kom nog till Göteborg vid halv två-tiden idag, först pratade allihopa. Sen fick vi äta och jag var jätteledsen, för jag var hungrig och tyckte det skulle smaka gott med mat, men jag kan inte känna smaken. Så jag har inte ätit alls mycket idag. Det enda jag kunde säga till Susanne var "Tror att maten var god, men konsistensen är bra i alla fall".

Sen så satt vi och pratade igen, tiden bara flög iväg för oss, riktigt fort gick den. Klockan var plötsligt kvart i åtta när tårtan sattes fram, det var mig en fräck tårta. Kunde inte äta alls mycket av den, för jag var proppmätt. Klockan halv tio, knappt, begav vi oss hem.

Nu är jag rätt så trött, ska se om det finns något att se på tv. Annars ska jag läsa HPTDH, gissa på, höhö. Imorgon ska jag va med Pauline och om mina smaklökar funkar som dom ska så måste jag köpa taco-chips och salsasås. Har suktat efter det sen i fredags, då mina smaklökar faktist funkade.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0