No sleep

Stämmer bra det, klockan närmar sig två med stormsteg och här sitter jag, klarvaken. Jag har lock för örat och har försökt "blåsa ut det". Men det kittlas bara i näsan, på tal om näsan så rinner den konstant. Har använt mycket papper idag för att snyta mig och nu i helgen har jag säkert nyst 40 gånger utan överdrift.

Just nu roar jag mig med att kollar på snygga killar och fantisera, noe noe, inte snusk inte. Det lovar jag, kanske någon enstaka kyss, hehe. Mitt rum är också asvarmt, steker ihjäl. Mitt fönster vågar jag inte öppna, då kommer det säkert något äckligt djur. Kanske någon blodsugande fjäril som börjar föröka sig i Sverige, nu blev ni glada va? Nej, men dom attackerar inte och deras huvudföda är frukter och sånt shit.

Nu ska jag fantisera vidare, sen ska jag nog läsa något kapitel i HPTDH. Jag satsar på lite sömn inatt, not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0