Ny blogg?

Jag sade innan att jag skulle städa rummet, göra läxorna , måla naglarna och noppa ögonbrynen, men det har jag alltså inte gjort. Men jag måste göra det innan jag lägger mig. Det kommer inte ta evigheter, naglarna är inte så viktiga. Men efter detta inlägget ska jag iallafall göra läxorna, indeed.

Till rubriken då... Jag tror att jag vill göra en ny blogg, men måste först fundera ut en riktigt bra design och utföra den också. Tänker inte bara ta denna som jag har nu och ändra header,bakgrund och teckensnitt. Jag ska nog göra den nya bloggen i helgen så jag kan få till den så bra som möjligt. Lära mig hur man kan ha olika sidor, alltså menyer och sådant. Sen ska jag försöka vara mer aktiv och lägga in fler bilder osv.

Men nu ska jag läsa psykologi, och det är skitvarmt i mitt rum ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0