Onsdagskväll

Jag gick upp kvart i sex imorse, skulle ut med hundarna. Det var faktikst inte så kul, nej. Sen var det morgonruntinerna som gällde, bussen till skolan och engelska. Lektionen idag var inte så jobbig som dom brukar vara, vi satt mest och snacka men fick ändå något gjort. Sen redigerade jag, Maja och Emma vårt reportage. Men allt blev cp, så vi är inte klara. Planerar att bli det imorgon istället, så måste lägga in Darth Vader-temat på mp3:n, haha.

På metorstiden så stack jag till UM och fixade p-pillerna, äntligen fixat och hoppas dom funkar nu. Sen mötte jag Figge och en gammal gympakompis i stan, Stina. Vi tre satte oss på Fahlmans och fikade lite, satt där nog någon timme och hade trevligt. Sen drog vi till knutan och hem.

Hemma har jag kollat på tv. Jag somnade klockan halv sex, låg och drömde och dreglade som man alltid gör när man spontan-somnar. Vaknade klockan åtta och kollade på Top Model 10, najs. Nu ska jag in i duschen, måste peela ansiktet och sånt shit. ACO har inte gjort något under för min hy än, men jag fortsätter och använder det iallafall.



Tildyn


Kommentarer
Postat av: LIA

min hy har inte heller blivit bättre

typ bara fetare :S

2008-09-11 @ 07:41:40
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0