Pannkakor

Var hemma för en timme sedan och nu står pappa och gör pannkakor nere i köket, ska bli gott som fasiken. Men jag ska få i mig riktig mat innan jag äter det, är dödshungrig. Jag är också riktigt trött som jag alltid är efter dessa s.k. "multimedia-dagarna", klarar inte av vår lärare, hon är en sur tant.

Föresten har jag inte städat mitt rum, som ni kanske ser på bilden. Ni ser också att mitt hår är helt missfärgat, tycker jag och (det syns inte på bild) att frisyren är helt... ja, det är ingen frisyr direkt. Den 17:e ska jag klippas, längar! I slutet på oktober/början på november ska också färgen fixas, jatack.

  

Kommentarer
Postat av: Lia

ska du byta blogg? :)

2008-09-02 @ 21:39:20
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0