Plugg

Precis kommit hem från skolan, stannade övertid där med några kompisar för att plugga ett tag, hann bara skriva ner engelsk-glosorna. Sen blev det en lång bussfärd hem, otroligt lång kändes den som och varmt var det. Nu är jag hemma och har tvättat av mig min smink (skönt), snart ska jag ner och fixa lite mat. Sen ska jag lära mig engelsk-glosorna, engelsk-grammatiken och läsa i psyk-boken, hehe.

Efter det måste jag städa undan alla kläder som ligger utspridda över golvet och plocka ihop några saker. Sen ska jag måla mina naglar och noppa ögonbrynen, behövligt båda två. Efter det ska jag bara slappa. Sen har jag två skitlånga skoldagar framför mig. Död åt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0