Sjuk igen

Jag blir så less på det, jag är uppe i 39 graders feber och den steg på bara 2 timmar. Jag fryser och är varm samtidigt, känns som om mina ögon ska ploppa ut ur ögonhålorna. En sak är säker, det blir då ingen skola för mig imorgon. Jag är så rädd att jag inte kan åka till Göteborg, jag har ju sett fram emot det. Min farfar fyller ju ändå 70 år. Men jag orkar inte ha feber och hosta, upp på morgonen och sminka mig, fixa håret och ta på sig några obekväma kläder bara för att man ska vara snygg. Då får jag komma dit i myskläder eller något. Asså innan var jag sjuk typ 1-3 ggr om året, däribland bara förkyldningar. Detta året har jag haft kräksjuka, förkyldning två gånger, hosta, feber typ 5 gånger osv. Kanske borde söka upp läkare?

Nog pratat om det, för nu ska jag lägga mig i sängen och bara sova. Men först ska jag ta ett par alvedon och en hosttablett. Gud, om du nu finns, gör så att jag blir frisk till på lördag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0